loading...
The Best Of Music 98iran
Mohammad بازدید : 445 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای جمشيد به نام هرجور ميخواي

ترانه و آهنگ : بابک رادمنش ، تنظیم : بارون



Jamshid - Harjoor Mikhay



گرفتاری من اینه که قلبی مهربون دارم
شکستیش بارها اما هنوز نام و نشون دارم

گرفتاریم از اینه
که خطا کردی و بخشیدم
یه عالم پیش چشمم بود
ولی تنها تو رو دیدم

تمام مشکلم اینه
که میمیرم بدون تو
عزیزم هستی و
جونم بسته به جون تو

و تنها خواهشم اینه
تو باشی در کنار من
میسازم با غم پاییز
اگه باشی بهار من

میسازم با غم پاییز
اگه باشی بهار من

هر جور میخوای دلم رو بسوزون
هر جور میخوای اسب دلو بتازون

خسته نمیشم عاشقم یه عاشق
همراز من شده گل شقایق

همراز من شده گل شقایق

کاش یه کمی هم بد بودم
سیل اشکامو سد بودم

کاشکی میشد منم مثل تو
رنجوندنو بلد بودم

نه این که با رنگی پریده
عاشق مستند بودم


هر جور میخوای دلم رو بسوزون
هر جور میخوای اسب دلو بتازون

خسته نمیشم عاشقم یه عاشق
همراز من شده گل شقایق

همراز من شده گل شقایق


نزد عاشق غم دل
بیش و کمش شیرینه

نغمه ی بانک رتب
زیر و بمش شیرینه

بازی عشق و جنون
با همه سختی هاش

گر به مقصد برسه
پیچ و خمش شیرینه

گر به مقصد برسه
پیچ و خمش شیرینه


هر جور میخوای دلم رو بسوزون
هر جور میخوای اسب دلو بتازون

خسته نمیشم عاشقم یه عاشق
همراز من شده گل شقایق

همراز من شده گل شقایق


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 512
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,046
  • بازدید کلی : 24,674
  • کدهای اختصاصی