loading...
The Best Of Music 98iran
Mohammad بازدید : 14 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و  غمگین و احساساتی به نام باور از مهدی احمدوند

تقدیم به شما عزیزان ..

http://s1.picofile.com/file/7660376769/cover_bavar_s.jpg

 

 

متن آهنگ

زحمتام برای اینه که حرفام باورت باشه
اگه من یه روزی مردم یه سقفی رو سرت باشه
سختی میکشم نبینم که خونم روی آب باشه
من پیرمرد که رفتم یه عکسی توی قاب باشه
سختی اینقد دیدیم خنده رفت از یادم
تو بخند و شاد باش من با شایدت شادم
مطمئنم دیدی عشقت اینجا جاشه
من میرم بانی باش اسمی از من باشه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 512
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 1,453
  • بازدید کلی : 25,081
  • کدهای اختصاصی